بسمه تعالی

فراخوان دعوت به همکاری و اخذ نمایندگی

وشرایط همکاری  دفاتر  خدماتی  روستایی نیکاتک

شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا(نیکاتک) جهت تکمیل دفاتر روستایی  خود  در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید

زمان شروع ثبت نام هفتم آبانماه لغایت شانزدهم آبانماه 1401 می باشد

 و زمان مربوطه تمدید نخواهد شد و اولویت بررسی با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کرده باشند.

شرایط عمومی اخذ دفاتر خدماتی :

1-       تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.

2-       داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تایید بهداشت و درمان (مدیرعامل )

3-       تامین فضای مورد نیاز (مغازه یا دفتر) متناسب با معیارهایی که شرکت نیکا تک تعیین و اعلام خواهد کرد

4-       عدم اعتیاد به مواد مخدر

5-       مدارک شخصیت حقوقی ثبت شده یا ثبت شخصیت حقوقی  (بعنوان شخصیت حقوقی پس از تکمیل پرونده و ثبت نام )

6-       شناسنامه از تمام صفحات  مدیر عامل و اعضای هیات مدیره

7-       کارت ملی پشت و رو  مدیرعامل و اعضای هیات مدیره

8-       گواهی عدم سوء پیشینه کیفری. مدیرعامل و اعضای هیات مدیره

9-       آخرین مدرک تحصیلی  مدیر عامل حداقل کارشناسی   و بالاتر

10-       عکس 4*3  سه قطعه  ( نام و کد ملی در پشت عکس نوشته شود)جهت مدیرعامل

11-       کپی فیش واریز مبلغ زیر ساخت وپس از عقد قراردادارائه  ضمانتنامه  بانکی 

12-       اخذ گواهی امضاء در دفترخانه بنام شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا

13-       تعهدات محضری پس از عقد قرارداد و تفاهم نامه

14-       آگهی تاسیس شرکت

15-       روزنامه رسمی شرکت و آخرین تغییرات

16-       اساسنامه شرکت

17-       شرایط و ملاک  راه اندازی دفاتر مزبور مدیرعامل و کارکنانی که بکار گرفته خواهند شد باید دروس بانکداری و بیمه را نزد مراکز معتبر و یا مراکز اعلام شده از  شرکت نیکا تک گذرانده و نمره قبولی اخذ کرده باشند .

18-       سایر شرایطی که از طرف نیکا تک تعیین می گردد.

پرداخت هرگونه وجه به غیر از شماره حساب شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک) مورد تایید نمی باشد و عواقب آن به عهده واریز کننده می باشد.

شماره شبا بانک اقتصاد نوین بنام تکنولوژی هوشمند نیکا        IR05 0550 0156 8500 6562 1000 01

بر حسب اولویت ثبت نام متقاضیان  ، کارشناسان نیکاتک بررسی های لازم را جهت صلاحیت انجام خواهند داد  ، در صورت تایید، مدارک فوق را بصورت کپی و مهر برابر اصل شده دفترخانه  جهت تکمیل پرونده فیزیکی و تنظیم قرارداد  به آدرس دفتر مرکزی شرکت:  تهران  میرداماد  میدان مادر خیابان وزیری پور پلاک 21 کدپستی  1546913313 از طریق  پست پیشتاز ارسال نموده تا پس از تنظیم قرارداد جهت امضا نماینده قانونی شرکت مزبور یا در شرف تاسیس در دفتر مرکزی حضور بهم رسانند.

مقدمه ای از خدمات نیکاتک :

با توجه به هزینه های بالای احداث هر شعبه بانک، در حال حاضر روستاها و شهرهای زیادی در کشور از داشتن شعب بانک های مختلف محروم هستند. وجود کمتر شعبات  بانکی  از همه بانکها در سراسر کشور با وجود 1600 شهر و 2600 دهستان  بالای 400 خانوار   و به عبارتی 80 میلیون جمعیت  آمار سال 95 که 26 درصد ان را روستائیان تشکیل می دهند و یک چهارم جمعیت ایران را دارا میباشد بخوبی نشان دهنده مشکل ارائه خدمات توسط بانک ها  می باشد. از طرف دیگر با وجود حرکت کلی این خدمات به سیستم های رایانه ای، به دلیل نبود دانش و فرهنگ استفاده از این سیستم ها این خدمات با وجود نیاز فراوان توسط درصد کمی از مردمان این مناطق (بعضا یک تا پنج درصد) مورد استفاده قرار گرفته است.  از طرف دیگر اگرچه پست بانک توانسته با تعریف مدل همکاری مناسب با کمک جوانان تحصیل کرده و خوش فکر روستایی خدمات اولیه بانکی را در روستاها و شهرهای کم برخوردار ارائه نماید، ولی کشاورزان، دامداران و دیگر ساکنین آنها در صورت نیاز به هرگونه کار بانکی با بانک های دیگر مجبور به مسافرت چند ده کیلومتری به شهرهای بزرگتر و مراکز استان برای انجام امور کاری خود هستند. و شایان ذکر هست راه اندازی دفاتر نیکاتک در وقت و زمان صرفه جویی می شود و به دنبال آن هزبنه های ایاب و ذهاب و خطرات جاده ای و دیگر موارد اتفاق نمی افتد.

در طرح دفاتر خدمات بیمه و بانک روستایی نیکاتک با راه اندازی پلتفرم مورد نیاز مردم می توانند با مراجعه به این دفاتر به راحتی کلیه خدمات امور بانکی قابل ارائه از طرف بانک های عامل طرف قرارداد نیکاتک انجام دهند. همچنین معرفی و ارائه راهنمایی در مورد انواع بیمه ها و صدور انواع بیمه نامه ها و دیگر خدمات پایه ای  وباشگاه مشتریان جهت خرید اعتباری و اقساطی  از دیگر خدمات  این دفاتر خواهد بود.

شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک) با تکیه بر سالها تجربه مدیران خود در حوزه پرداخت های بانکی و با کمک دانش مهندسان خود توانسته است بستر مطمئنی را جهت ارائه خدمات الکترونیکی بانک های طرف قرارداد به مخاطبان خود در شهرها و روستاهای کمتر توسعه یافته ارائه نماید. تجمیع خدمات بانکی ، بانک های مختلف کشور و همچنین بیمه ها در یک محل که به صورت کاملا خودگردان و زیر نظر دفتر مرکزی اداره می شوند امکان ارائه خدمات مورد نیاز مردم در شهرها و روستاهای مختلف را فراهم خواهد آورد.

شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک ) اولین  ارائه دهنده خدمات  بانکداری باز توانسته شبکه و زیر ساخت ارائه خدمات شعب بانکها ( با تلفیق نئوبانک و بانکداری باز) از جنس ادغام و یکپارچگی ارائه خدمات بانکها جهت ارائه خدمات بانکی از دو طریق درگاه حضوری و غیر حضوری  خدمت رسانی نماید . با ایجاد این زیر ساخت توسط نیکاتک بانکها دیگر نیاز به ایجاد شعب و هزینه هایی که برای ایجاد یک شعبه اعم از فضا و کارمندان و زیر ساخت باید پرداخت نمایند بهترین پوزیشن همراهی با نیکاتک  جهت جذب منابع بیشتر و ارائه خدمات بهینه به مردم می باشند و همچنین ساعت کاری دفاتر از 9 صبح تا 6 عصر در سراسر کشور میباشد و در واقع بیش از چهار ساعت بیشتر از شعبات بانکها ارائه خدمت می نمایند .و برای مشتریان بانکها  که آن دسته از مردمی که نمیتوانند الکترونیکی خدمات دریافت نمایند، میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات را بصورت حضوری دریافت کنند و کسانی هم که علم استفاده از خدمات الکترونیک دارند از طریق اپلیکیشن میتوانند از خدمات استفاده نمایند .