لیست ماژول‌ها

قابل ارائه روی هر سیستم

امکان برقراری ارتباط دو طرفه، کاهش هزینه‌های تماس و تکریم ارباب رجوع با نصب و راه اندازی این ماژول بر روی سیستم ویپ مجموعه‌ها، فراهم می‌شود.
با نصب ماژول کالر آیدی، مشخصات و اطلاعات تماس مشتریان به صورت pop up بر روی صفحه نمایش سیستم کارشناسان، قابل مشاهده خواهد بود.
ماژول نظرسنجی، با هدف ارزیابی عملکرد هر اپراتور و در نهایت بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، برنامه‌ریزی شده است.
ماژول اتصال مجدد تماس به اپراتور، علاوه بر جلب رضایت کاربران، امکان پیگیری و پشتیبانی امور مشتریان را به صورت حرفه‌ای، فراهم می‌آورد.
امکان شنود مکالمات هریک از اپراتورها با مشتریان، جهت ارزیابی پاسخگویی، ارائه راهنمایی همزمان و کنفرانس سه طرفه، با این ماژول، فراهم می‌شود.  

ماژول صف پاسخگویی با تعریف کد مشخص برای هر اپراتور، امکان دریافت گزارشات مدیریتی فارسی و ارزیابی عملکرد کارشناسان را فراهم می‌سازد.

 

با فعالسازی ماژول اعلام کد اپراتوری بر روی سیستم ویپ، هنگام تماس مشتری، کد اپراتوری که پاسخگوی تماس خواهد بود، به مشتری اعلام می‌گردد.
امکان برقراری تماس‌های صوتی خودکار جهت پیاده‌سازی سناریوهای مختلف بازاریابی، فروش و امور مشتریان با این ماژول، فراهم می‌شود.
ایجاد حس اعتماد و ارتباط دوطرفه در کاربران و مشتریان با نصب و راه اندازی ماژول تکریم مشتری بر روی سیستم‌های ویپ، امکان پذیر خواهد شد.